我剪了头发 ···
又电直了 ···
开心开心 ···
花了RM200块哦(= =)

拜拜汪东城
我爱你~
我爱你~
最爱你~
爱死你~
我只要嫁给你!!!!

0 ♥ Comments:

Post a Comment

Leave me a message ♥ I will reply you as soon as possible !

12.20.2009

♥ 新の发型 ♥

Posted by ♥ nikki林静燕 ♥ at 8:49 PM
我剪了头发 ···
又电直了 ···
开心开心 ···
花了RM200块哦(= =)

拜拜汪东城
我爱你~
我爱你~
最爱你~
爱死你~
我只要嫁给你!!!!

0 comments on "♥ 新の发型 ♥"

Post a Comment

Leave me a message ♥ I will reply you as soon as possible !